Sunday, January 17, 2010

Y.O.U

dulu aku kau puja
dulu aku kau sayang
dulu aku
sang juara
yang selalu engkau cinta
kini roda telah berputar

kini aku kau hina
kini aku kau buang
jauh dari hidupmu
kini aku sengsara
roda memang telah berputar

mana janji manismu
mencintaiku sampai mati
kini engkau pun pergi
saat ku terpuruk sendiri

sang mantan-nidji

3:53am, aku terjaga.


kadang aku tersenyum melihat gelagat engkau..

dahulu kau ingin ku pergi , tidak dekat denganmu walau aku kekasihmu

tidak mahu ku terlalu ambil peduli tentangmu

tidak mahu aku begitu dan begini

ya. aku mengaku aku kecewa dgn sikapmu itu.sedih.terasa.

kini..

aku lebih gembira begini

aku sudah melupakan mu

tidak bermaksud aku ini bagai kacang lupakan kulit

tapi telah lama aku sabar dan menerima apa yg telah kau lakukan padaku

pasti kau tak sangka aku akan begini

kesusahan dan dugaan yang aku hadapi kebelakangan ini menyebabkan aku lebih tabah

tanpa kau sedari kau telah ketinggalan banyak benda tentang aku

banyak sangat

aku tak terasa ingin menceritakan apa2 kepadamu


aku tahu malam tadi sungguh kontroversi di Facebook

lebey2 lagi dengan comment jaja..haha!

"aku lagi lagi tak suka hg weyhhh
nhaha
jaga jaga
org2 tua ckp
yg hg tak suka la tu nnti jadi bini hg tau x
hg mau ka kawen dgn aku??
miahahah
a"



aku tahu sedikit sebanyak kau marah melihat gelagat aku di facebook
tapi kau tak dapat nk berbuat apa2 kerana kita kini hanya kawan kan
seperti yang engkau mahukan....
aku kini lebih tersenyum bila bersama rakan2ku.
yang lebih memahamiku
yang lebih membuatku ketawa setiap kali bertemu
yang membuatku gembira
yang membuatku merasa diriku tak keseorangan walaupun aku keseorangan

adakah aku gembira atau tidak tentang perasaan ku yang telah hilang padamu?
bagiku kini aku OK..
aku lebih gembira dengan hidupku kini :)




tidak bermaksud aku gembira tika kau berasa seperti kini.
tidak pula ada dalam hati ini akan soal dendam.


"You will never know true happiness until you have truly loved, and you will never understand what pain really is until you have lost it."

~terdetik hatiku untuk meluahkan ini~

3 comments:

  1. omg jojo! kita dgr lagu yg sama ok! OK!
    belenggu jiwa i plak ade cket je ttg lirik lagu neh, kelak i highlight part mana, mesti u dapat tgkp pe i rasa skrg. serius, tak sangka u nk post ttg rasa itu d sini. gud. kadang2 benda mcamni.. at least dapat kurangkan cket rasa bebanan di jiwa. lega. uuu, relax taw! igt pe i cakap, semua jd ade hikmat, tuhan syg u. sbb tu dye uji u. dye taw u mampu hadapi dugaan neh.. tgk sendiri, u ade ramai kawan yg concern ttg u, u tak tinggal keseorangan sebenarnya... u ade i. u ade jaja. u ada Geng Club. semua syg u. u take care. jgn rsaw. kitorg tolong u.. utk rasai happy semula. =]

    ReplyDelete
  2. yup jojo!
    we're all here love you
    dont worry

    ReplyDelete
  3. thank you for being with me..n makes me SMILE!

    ReplyDelete