Thursday, February 18, 2010

Jawapan

Hampir 4jam aku ada bersamamu, akhirnya aku sedari aku tidak lg merasai satu perasaan yg aku benci… banyk benda yang kami borakan… byk ttg kehidupan kami… hurm… akhirnya, kamu ceritakan akan sesuatu yg aku ingin tahu..iaitu jawapan ... jawapan kepada setiap persoalan aku… dengan tenang, aku mendengar dan menerima.. perasaan aku bila mengetahui jawapan? Aku sendiri tidak pasti… apa apa pun, aku lega mengetahui tentang jawapan yang aku cari… jawapan itu adalah seperti hati naluri aku berkata padaku sejak mula lagi… tp.. aku tidak ada sebarang bukti yang kukuh… kau menceritakan semua ini kerana mengangap aku seseorang yg memahamimu, ya.. aku memahamimu.. aku nampak dimana diriku padamu setelah jawapan yang kau berikan… kerana aku memahamimu .. J

kini, tempoh sesuatu perhubungan tiada makna bagiku… tetapi bagaimana seseorang itu meninggalkan kesan kepada diri kita adalah lebih bermakna.


-jojo-